Monday, January 5, 2009

lawatan yang agk TERGEMPAR ke mrsm serting


tarikh : x berapa nak ingat.. but dlm mid december la..
masa : dalam pukul 10 pg -1 pm..lme kan..boring gler la...

hello!! wahai kawan2..
ampunkan sy yek..coz lme gler update blog nie..
mmg byk nk ctre ngan korg cume xde mase n mls je..
hehehe...

so, ari tu nie, aku cm terajin tetiba nak gi melawat maktab kesayangan kita...
so jumpa la cikgu firdaus...
cikgu firdaus sekarang nie dh jd HEP taw...
jangan main2..
tp untuk sementara jew..
kuikuikui...
sebab cik wan gi haji ari tue..
aku x sure r cikgu bad gi skali ke x...
rasenye gi skali kut..
so jumpa r ngan cikgu..borak2 sat..
xde ape y menarik pun la...
pastu aku mintak kat cikgu.."cikgu, nak gi tengok kelas sat".."ha,pergi ler tgk kels kamu tue.."
dh dpt chance, aku pun pergi la tgk kls yang 2 tahun kita tinggalkan..


nie r keadaan kelas kita sekarang..

cat diorang masih kekalkan..cuma grafiti hasil karya kreatif zati dh tinggal kenangan...
hehehe..jangan sdey ye..

ha. by the way, korg taw x kite punya principle dh pindh..dh ade pengetua br..
pengetua nie mmg duduk dlm mktb skrg..duduk kat rumah pengetua tu..n untuk pengetahuan budak2 brassband...
aku ade berita sdey untuk korang...
pengetua baru nie telah pun BUBARKAN brassband..
no more brassband..

so to nazmin shyda syue n sume jangan nanges yer..

so, sekarang  nie..
nak cter 
psl ktenyer blok pulak...
blok rahman...btul x?aku dh lupa la..rasenye btul la blok rahman..
ha..blok rahman nie dh mengalami 50% perubahan..
contohnya, bangunan bawah dh dicat baru...
office dh dibesarkan..
lagi....emmmmm...tu je kot...

mari kte tgk gmbr sket...

tgk cat dh tukar kan.
nie pulak office yang baru...
xde la tukar byk sgt..
cuma dh besarkan sket je..
lorong foyer tu pun dh sempit sket la..
carta organisasi cikgu2 n bkp dh xde...

pastu aku pun gi pantau asram lak..
tp pergi AAB je r..
x gi pun RAA, AG, n AT...
huhu..

n melangkahnya aku ke AAB..
waa, terkejut...
AAB yang suatu ketikanya dulu cantik dh buruk dh..
sdey2..
kalo x caye.
tgk r..


nie bilik aku suatu ketika dahulu...
ni bilik iron y sgt menyedihkan..
hasil grafiti di bilik tv...
tah pape..
time kiteorg dulu, kne cat balik dinding nie..


soofa yang sgt uzur...
dh hitam2 dh kaki dia tu..
ish2..


nie je r y msh kekal dr 2 thn y lalu..
aku msh ingt wktu gotong royong diorang wt nie smpena bdk f4 n f1 nk msuk mrsm serting wktu tu..


dh tgk asrama, then i rayau blok razak sepintas lalu..xde ape y bez pn..
hehehehe..
then gi lalu dpn dewan gemilang lak..
waaa, dh gemilang btul dewan tu..
dh cat br sei..
x slp mcm ade tukar2 sket kat dewan tu..
lantai kot..
tah x ingt sgt...
jom usha dewan lak..


nie r dewan..
kalo korg prsn, cat dia dh tukarkan..
blh la kate cntik..
wktu nie, dewn kunci..xleh nk tgk kat dlm cmne..



nie DS kite..ingt lg x?
ha..tu gmbr proses pmbinaan u besarkan DS..

ok r...
ngantuk nie..
esok insyaAllah sambung lg..

setakat ni je dulu kay...
salam...

2 comments:

sPeCky_sHydA said...

wow..maher..nape la jd cam gitu asramanye??hehe..
yg lain dh comey..
anyway keep story from msia tau..
aku story from mesir..huhu

zati hamid said...

2 la psl...hehe...xtgk lg ag...haha...okeyh..ak pon nk keep story dri msia, ko dri msir...eh, ak dri utm la,...